به منظور رفع نیاز مجموعه های رستورانی اطلس سیستم راه کارهای فراوانی را به مشتریان ارائه خواهد کرد. امروزه ابتدای ترین نیاز هر رستوران و مشاغل حوزه خوراک یک نرم افزار رستورانی و خدمات غذایی مناسب میباشد.
اطلس سیستم با سالها تجربه تخصصی در زمینه اتوماسیون و سیستم سازی رستوران و مجموعه های غذایی، جدیدترین و بهترین سیستم مدیریت جامع رستوران را برای مشتریان در نظر گرفته است.
مشتریمشاغل حوزه غذا و خوراک
مجریاطلس سیستم
تاریخ تحویلیک روز کاری
پیش نیازهاحداقل سیستم کامپیوتری + سخت افزارهای مورد نیاز
قیمتتماس با کارشناسان اطلس سیستم، مراجعه به بخش فروش سایت
نرم افزار رستورانی حامی
با وجود گذشت دو دهه از ارایه ی سیستم های اتوماسیون و سخت افزارهای مورد نیاز مجموعه های رستورانی و با توجه به تحلیل و بررسی نرم افزارهای موجود، کاستی هایی در این زمینه یافتیم که برخی از آن ها در ادامه آورده شده است:
- عدم وجود زیر ساخت مناسب جهت ارتقا نرم افزار
- پیاده سازی نرم افزارهای موجود با زبان های برنامه نویسی قدیمی
- عدم رعایت استانداردهای امنیتی و ارتباطی در بانک های اطلاعاتی
- عدم مطابقت امکانات نرم افزارهای موجود با تکنولوژی و سخت افزارهای روز
از این رو بر آن شدیم برای مدیریت هر چه بهتر این مجموعه ها، نرم افزار رستورانی حامی را به جهت ارائه مشتریان برگزینیم.
مشخصات فنی
- محیط و ابزار تولید: Visual Studio 2013 & Android Studio 2.1.2
- چارچوب معماری مورد استفاده: EntityFramework CodeFirst & MVVM
- محیط نرم افزاری: WPF
- طراحی گزارشات و فاکتورها: Stimulsoft Reports.Net
- زبان برنامه نویسی: C#.net , ASP.Net , Java
- پایگاه داده: SQL Server 2008 R2 to UP
فروش
- ثبت سفارشات مشتریان به تفکیک سالن، حضوری، مشترکین، آنلاین، کیوسک
- امکان تعلیق سفارش جاری به دلیل تاخیر در پرداخت مشتری و امکان دریافت سفارش جدید
- ثبت سفارشات مشترکین جهت روزهای آتی به همراه پیش پرداخت
- تعیین قیمت های مختلف برای یک کالا جهت ثبت انواع فاکتور فروش
- تعریف مدل های مختلف تخفیف و امکان اختصاص آن ها به مشترکین و کالاها
- اعمال تخفیف، عوارض، مالیات، اضافات، هزینه ی بسته بندی بر روی هر کالا بصورت مجزا
- امکان ثبت سفارشات توسط چند صندوق فروش بصورت همزمان
- ثبت سفارشات سالن توسط دستگاه سفارش گیر (تبلت)
- ثبت سفارشات سالن توسط دستگاه کارتخوان بانکی
- امکان ارسال فاکتور و فیش های آشپزخانه به تعداد نامحدود چاپگر و با طراحی متفاوت و دلخواه کاربر
- اتصال به دستگاه کارتخوان جهت تسویه فاکتور
- امکان ارتباط نرم افزار با سخت افزارهای جانبی مانند کالر آیدی، کشوی پول، دستگاه شناسایی کارت، کیف پول، بارکدخوان، فراخوان مشتری، نمایشگر دوم، انواع چاپگر حرارتی و لیزری، GPS و …
- امکان رزرو میز برای تاریخ و ساعت مشخص و اعلام در زمان معین
- دارای کالسنتر پیشرفته شعباتی
- داشبورد مدیریتی به منظوره گزارش گیری از راه دور
- دارای سیستم مدیریت شعب و کنترل جامع مدیریتی
- امکان اتصال کیوسک سفارشگیری
- ارتباط مستفیم با اسنپ فود
- ارتباط با نرم افزار و وبسایت فروش اختصاصی رستوران
- دسترسی به فاکتورهای ثبت شده جهت اعمالی مانند چاپ مجدد، ویرایش، ابطال، حذف
- تعیین نوع تسویه در زمان ثبت فاکتور بصورت نقدی، کارت، تسویه نشده یا ترکیبی
خرید و انبار
- گروه بندی کالاها به تفکیک انبار واسط و انبار آنالیزیی
- تعریف مواد اولیه به همراه موجودی، حداقل و حداکثر موجودی و قیمت خرید قبلی
- ثبت آنالیز کالا برای انبار واسط و کالاهای فروش
- ثبت حواله ورود جهت افزایش موجودی انبار واسط
- ثبت فاکتور خرید و تعیین نوع تسویه آن
- امکان ثبت ضایعات، برگشت از خرید و مصرف پرسنل
- گزارش موجودی و گردش انبار به تفکیک تامین کنندگان و کالاها
- گزارش فاکتورهای خرید ثبت شده به همراه میزان بدهکاری به تامین کنندگان
- گزارش کاردکس کالا به همراه نوع، مبلغ ورودی و خروجی کالا
- گزارش آنالیز مصرفی کالاها جهت تولید محصول نهایی
- گزارش میزان مصرف پرسنل یا ضایعات بر اساس بازه زمانی
- انبار مرکزی و شعبات
حسابداری، حقوق و دستمزد
- ثبت اسناد حسابداری و کنترل گردش مالی کلیه طرف حساب ها اعم از مشتری، کارمند، پیک، تامین کننده و فروشنده
- تعریف دوره مالی و نگهداری مانده اول دوره
- ثبت مبالغ دریافتی از طرف حساب ها به صورت نقدی، کارت خوان، چک، فیش
- ثبت مبالغ پرداختی به طرف حساب ها به صورت نقدی، چک، فیش
- نگهداری حساب های دریافتی و پرداختی پیک و صندوق از روزهای گذشته
- ثبت هزینه های جاری
- بستن صندوق ها به صورت مجزا در پایان هر شیفت کاری (در صورت وجود بیش از یک سیستم)
- کنترل گردش عملیات چک های دریافتی و پرداختی
- محاسبه حقوق و دستمزد کارمندان
- گزارش بدهکاران و بستانکاران به همراه مانده حساب و امکان نمایش گردش حساب آن ها
- گزارش بدهکاری و بستانکاری کارمندان
- گزارش هزینه های ثبت شده به همراه توضیحات
- گزارش سندهای ثبت شده دریافتی و پرداختی به همراه نمودار آن ها
- امکان محاسبه سود و زیان مجموعه بر اساس خرید، فروش، حقوق و دستمزد و هزینه های ثبت شده
- لینک مستفیم به نرم افزارهای مالی
گزارشات
- گزارش فاکتورهای ثبت شده به تفکیک نوع فاکتور (سالن، مشترکین، حضوری، آنلاین)
- گزارش فاکتورهای ثبت شده به تفکیک نحوه تسویه (نقدی، کارتخوان، آنلاین، تسویه نشده)
- گزارش اقلام فروش به تفکیک گروه کالایی بصورت تعدادی، مبلغی و درصدی
- گزارش فروش به تفکیک نوع قیمت، گروه بندی مشترکین، نحوه آشنایی و اولویت بندی مشترکین
- نمودار فروش به تفکیک ساعت، روز، هفته، ماه، فروش کالایی، نوع فروش، نحوه تسویه و …
- گزارش فروش به تفکیک صندوق فروش و نام کاربری
- گزارش مبالغ تخفیف، مالیات، عوارض، بسته بندی و اضافات به تفکیک هر کالا و بازه زمانی
- گزارش فاکتورهای ابطال شده، ویرایش شده و حذف شده به همراه سوابق آن
- گزارش مدت زمان انتظار جهت تحویل فاکتور به مشتری در سالن و یا اختصاص فاکتور به پیک
- دریافت انواع گزارشات با استفاده از فیلرینگ داده ها و شخصی سازی آن ها و دریافت خروجی با فرمت های مختلف مانند اکس
باشگاه مشتریان
- رتبه بندی مشتریان (طلایی، نقره ای، برنزی)
- تعیین میزان وفاداری مشتری بر اساس میزان خرید، تعداد خرید، تعداد دفعات خرید و…
- امتیازدهی به مشتریان بر اساس میزان خرید، تعداد خرید، تعداد دفعات خرید، نحوه تسویه، دریافت نقدی، پارامترهای قابل تعریف توسط کاربر
- استفاده از تخفیف های گوناگون بر اساس کالا، زمان، تاریخ، ریال، درصد و…
- امکان دریافت نظرات و پیشنهادات مشتریان به صورت اینترنتی و صندوق پیامکی
- تعریف کارتابل برای مشتریان در سایت و تخصیص نام کاربری و رمز عبور برای آن ها (در صورت فروش اینترنتی)
- مشاهده امتیازات تعلق گرفته به مشتریان و تخفیف های در نظر گرفته شده برای هر مشتری در کارتابل مشتری
- امکان گرفتن گزارش از مشتریانی که مدت زمان مشخصی از سرویس ها استفاده نکرده اند
- امکان اطلاع رسانی به مشتریانی که فعالیت آن ها بر مبنای رتبه بندی و امتیازات کم شده است
- ارتباط بین باشگاه مشتریان در سایت و برنامه و امکان رد و بدل کردن اطلاعات بین این دو
- امکان ارسال اطلاعات به دفتر مرکزی جهت برنامه ریزی راهبردی شعب
- امکان نمایش پیشینه ی مشتریان (جمع خرید، تعداد خرید، آخرین تماس، بدهکاری، بستانکاری، علاقمندی ها) همزمانن با تماس
- ثبت خواسته های سفارشی مشتری هنگام عضویت و چاپ آن در فیش آشپزخانه
- امکان مشاهده آخرین پیک ارسالی به مشتری هنگام سفارش جدید
- بررسی و ثبت نظرات مشتریان سالن و دلیوری
- امکان دریافت اطلاعات بر روی اپلیکیشن موبایل
- امکان گزارش های مشترکین فعال و غیرفعال بر اساس بازه زمانی، مبلغ و تعداد خرید
- امکان گزارش میزان رضایتمندی مشتریان
- گزارش تخفیف های ثبت شده و کارت تخفیف
امنیت
- امکان تعریف کاربر به همراه دسترسی به تمامی گزینه های نرم افزار
- ثبت تمامی رویدادها و فعالیت های کاربران
- درج نام کاربری، زمان ایجاد و ویرایش تمامی رکوردهای ثبت شده در بانک اطلاعاتی
- اعتبارسنجی تمامی اطلاعات، قبل از درج در بانک اطلاعاتی
- وجود ارتباط بین جداول بانک اطلاعاتی و یکپارچه سازی آن ها
- امکان ویرایش یا حذف یک فاکتور با کاربری مدیران، بدون نیاز به خروج از نرم افزار
- ثبت فایل پشتیبان اطلاعات بصورت دوره ای و با رمزنگاری روی داده ها و فایل پشتیبان
- امکان تعریف کاربر به همراه دسترسی به تمامی گزینه های نرم افزار
- ثبت تمامی رویدادها و فعالیت های کاربران
- درج نام کاربری، زمان ایجاد و ویرایش تمامی رکوردهای ثبت شده در بانک اطلاعاتی
- اعتبارسنجی تمامی اطلاعات، قبل از درج در بانک اطلاعاتی
- وجود ارتباط بین جداول بانک اطلاعاتی و یکپارچه سازی آن ها
- امکان ویرایش یا حذف یک فاکتور با کاربری مدیران، بدون نیاز به خروج از نرم افزار
- ثبت فایل پشتیبان اطلاعات بصورت دوره ای و با رمزنگاری روی داده ها و فایل پشتیبان
بدون دیدگاه