به منظور رفع نیاز مجموعه های رستورانی اطلس سیستم راه کارهای فراوانی را به مشتریان ارائه خواهد کرد. امروزه ابتدای ترین نیاز هر رستوران و مشاغل حوزه خوراک یک نرم افزار رستورانی و خدمات غذایی مناسب میباشد.
اطلس سیستم با سالها تجربه تخصصی در زمینه اتوماسیون و سیستم سازی رستوران و مجموعه های غذایی، جدیدترین و بهترین سیستم مدیریت جامع رستوران را برای مشتریان در نظر گرفته است.

مشتریمشاغل حوزه غذا و خوراک
مجریاطلس سیستم
تاریخ تحویلیک روز کاری
پیش نیازهاحداقل سیستم کامپیوتری + سخت افزارهای مورد نیاز
قیمتتماس با کارشناسان اطلس سیستم، مراجعه به بخش فروش سایت

نرم افزار رستورانی حامی

با وجود گذشت دو دهه از ارایه ی سیستم های اتوماسیون و سخت افزارهای مورد نیاز مجموعه های رستورانی و با توجه به تحلیل و بررسی نرم افزارهای موجود، کاستی هایی در این زمینه یافتیم که برخی از آن ها در ادامه آورده شده است:

  • عدم وجود زیر ساخت مناسب جهت ارتقا نرم افزار
  • پیاده سازی نرم افزارهای موجود با زبان های برنامه نویسی قدیمی
  • عدم رعایت استانداردهای امنیتی و ارتباطی در بانک های اطلاعاتی
  • عدم مطابقت امکانات نرم افزارهای موجود با تکنولوژی و سخت افزارهای روز
    از این رو بر آن شدیم برای مدیریت هر چه بهتر این مجموعه ها، نرم افزار رستورانی حامی را به جهت ارائه مشتریان برگزینیم.
نرم افزار جامع حامی
مشخصات فنی
  • محیط و ابزار تولید: Visual Studio 2013 & Android Studio 2.1.2
  • چارچوب معماری مورد استفاده: EntityFramework CodeFirst & MVVM
  • محیط نرم افزاری: WPF
  • طراحی گزارشات و فاکتورها: Stimulsoft Reports.Net
  • زبان برنامه نویسی: C#.net , ASP.Net , Java
  • پایگاه داده: SQL Server 2008 R2 to UP
فروش
  • ثبت سفارشات مشتریان به تفکیک سالن، حضوری، مشترکین، آنلاین، کیوسک
  • امکان تعلیق سفارش جاری به دلیل تاخیر در پرداخت مشتری و امکان دریافت سفارش جدید
  • ثبت سفارشات مشترکین جهت روزهای آتی به همراه پیش پرداخت
  • تعیین قیمت های مختلف برای یک کالا جهت ثبت انواع فاکتور فروش
  • تعریف مدل های مختلف تخفیف و امکان اختصاص آن ها به مشترکین و کالاها
  • اعمال تخفیف، عوارض، مالیات، اضافات، هزینه ی بسته بندی بر روی هر کالا بصورت مجزا
  • امکان ثبت سفارشات توسط چند صندوق فروش بصورت همزمان
  • ثبت سفارشات سالن توسط دستگاه سفارش گیر (تبلت)
  • ثبت سفارشات سالن توسط دستگاه کارتخوان بانکی
  • امکان ارسال فاکتور و فیش های آشپزخانه به تعداد نامحدود چاپگر و با طراحی متفاوت و دلخواه کاربر
  • اتصال به دستگاه کارتخوان جهت تسویه فاکتور
  • امکان ارتباط نرم افزار با سخت افزارهای جانبی مانند کالر آیدی، کشوی پول، دستگاه شناسایی کارت، کیف پول، بارکدخوان، فراخوان مشتری، نمایشگر دوم، انواع چاپگر حرارتی و لیزری، GPS و …
  • امکان رزرو میز برای تاریخ و ساعت مشخص و اعلام در زمان معین
  • دارای کالسنتر پیشرفته شعباتی
  • داشبورد مدیریتی به منظوره گزارش گیری از راه دور
  • دارای سیستم مدیریت شعب و کنترل جامع مدیریتی
  • امکان اتصال کیوسک سفارشگیری
  • ارتباط مستفیم با اسنپ فود
  • ارتباط با  نرم افزار و وبسایت فروش اختصاصی رستوران
  • دسترسی به فاکتورهای ثبت شده جهت اعمالی مانند چاپ مجدد، ویرایش، ابطال، حذف
  • تعیین نوع تسویه در زمان ثبت فاکتور بصورت نقدی، کارت، تسویه نشده یا ترکیبی
خرید و انبار
  • گروه بندی کالاها به تفکیک انبار واسط و انبار آنالیزیی
  • تعریف مواد اولیه به همراه موجودی، حداقل و حداکثر موجودی و قیمت خرید قبلی
  • ثبت آنالیز کالا برای انبار واسط و کالاهای فروش
  • ثبت حواله ورود جهت افزایش موجودی انبار واسط
  • ثبت فاکتور خرید و تعیین نوع تسویه آن
  • امکان ثبت ضایعات، برگشت از خرید و مصرف پرسنل
  • گزارش موجودی و گردش انبار به تفکیک تامین کنندگان و کالاها
  • گزارش فاکتورهای خرید ثبت شده به همراه میزان بدهکاری به تامین کنندگان
  • گزارش کاردکس کالا به همراه نوع، مبلغ ورودی و خروجی کالا
  • گزارش آنالیز مصرفی کالاها جهت تولید محصول نهایی
  • گزارش میزان مصرف پرسنل یا ضایعات بر اساس بازه زمانی
  • انبار مرکزی و شعبات
حسابداری، حقوق و دستمزد
  • ثبت اسناد حسابداری و کنترل گردش مالی کلیه طرف حساب ها اعم از مشتری، کارمند، پیک، تامین کننده و فروشنده
  • تعریف دوره مالی و نگهداری مانده اول دوره
  • ثبت مبالغ دریافتی از طرف حساب ها به صورت نقدی، کارت خوان، چک، فیش
  • ثبت مبالغ پرداختی به طرف حساب ها به صورت نقدی، چک، فیش
  • نگهداری حساب های دریافتی و پرداختی پیک و صندوق از روزهای گذشته
  • ثبت هزینه های جاری
  • بستن صندوق ها به صورت مجزا در پایان هر شیفت کاری (در صورت وجود بیش از یک سیستم)
  •  کنترل گردش عملیات چک های دریافتی و پرداختی
  •  محاسبه حقوق و دستمزد کارمندان
  • گزارش بدهکاران و بستانکاران به همراه مانده حساب و امکان نمایش گردش حساب آن ها
  • گزارش بدهکاری و بستانکاری کارمندان
  • گزارش هزینه های ثبت شده به همراه توضیحات
  • گزارش سندهای ثبت شده دریافتی و پرداختی به همراه نمودار آن ها
  •  امکان محاسبه سود و زیان مجموعه بر اساس خرید، فروش، حقوق و دستمزد و هزینه های ثبت شده
  • لینک مستفیم به نرم افزارهای مالی
گزارشات
  • گزارش فاکتورهای ثبت شده به تفکیک نوع فاکتور (سالن، مشترکین، حضوری، آنلاین)
  • گزارش فاکتورهای ثبت شده به تفکیک نحوه تسویه (نقدی، کارتخوان، آنلاین، تسویه نشده)
  • گزارش اقلام فروش به تفکیک گروه کالایی بصورت تعدادی، مبلغی و درصدی
  • گزارش فروش به تفکیک نوع قیمت، گروه بندی مشترکین، نحوه آشنایی و اولویت بندی مشترکین
  • نمودار فروش به تفکیک ساعت، روز، هفته، ماه، فروش کالایی، نوع فروش، نحوه تسویه و …
  • گزارش فروش به تفکیک صندوق فروش و نام کاربری
  • گزارش مبالغ تخفیف، مالیات، عوارض، بسته بندی و اضافات به تفکیک هر کالا و بازه زمانی
  • گزارش فاکتورهای ابطال شده، ویرایش شده و حذف شده به همراه سوابق آن
  • گزارش مدت زمان انتظار جهت تحویل فاکتور به مشتری در سالن و یا اختصاص فاکتور به پیک
  •  دریافت انواع گزارشات با استفاده از فیلرینگ داده ها و شخصی سازی آن ها و دریافت خروجی با فرمت های مختلف مانند اکس
باشگاه مشتریان
  • رتبه بندی مشتریان (طلایی، نقره ای، برنزی)
  • تعیین میزان وفاداری مشتری بر اساس میزان خرید، تعداد خرید، تعداد دفعات خرید و…
  • امتیازدهی به مشتریان بر اساس میزان خرید، تعداد خرید، تعداد دفعات خرید، نحوه تسویه، دریافت نقدی، پارامترهای قابل تعریف توسط کاربر
  • استفاده از تخفیف های گوناگون بر اساس کالا، زمان، تاریخ، ریال، درصد و…
  • امکان دریافت نظرات و پیشنهادات مشتریان به صورت اینترنتی و صندوق پیامکی
  • تعریف کارتابل برای مشتریان در سایت و تخصیص نام کاربری و رمز عبور برای آن ها (در صورت فروش اینترنتی)
  • مشاهده امتیازات تعلق گرفته به مشتریان و تخفیف های در نظر گرفته شده برای هر مشتری در کارتابل مشتری
  • امکان گرفتن گزارش از مشتریانی که مدت زمان مشخصی از سرویس ها استفاده نکرده اند
  • امکان اطلاع رسانی به مشتریانی که فعالیت آن ها بر مبنای رتبه بندی و امتیازات کم شده است
  • ارتباط بین باشگاه مشتریان در سایت و برنامه و امکان رد و بدل کردن اطلاعات بین این دو
  • امکان ارسال اطلاعات به دفتر مرکزی جهت برنامه ریزی راهبردی شعب
  • امکان نمایش پیشینه ی مشتریان (جمع خرید، تعداد خرید، آخرین تماس، بدهکاری، بستانکاری، علاقمندی ها) همزمانن با تماس
  • ثبت خواسته های سفارشی مشتری هنگام عضویت و چاپ آن در فیش آشپزخانه
  • امکان مشاهده آخرین پیک ارسالی به مشتری هنگام سفارش جدید
  • بررسی و ثبت نظرات مشتریان سالن و دلیوری
  • امکان دریافت اطلاعات بر روی اپلیکیشن موبایل
  • امکان گزارش های مشترکین فعال و غیرفعال بر اساس بازه زمانی، مبلغ و تعداد خرید
  • امکان گزارش میزان رضایتمندی مشتریان
  • گزارش تخفیف های ثبت شده و کارت تخفیف
امنیت
  • امکان تعریف کاربر به همراه دسترسی به تمامی گزینه های نرم افزار
  • ثبت تمامی رویدادها و فعالیت های کاربران
  • درج نام کاربری، زمان ایجاد و ویرایش تمامی رکوردهای ثبت شده در بانک اطلاعاتی
  • اعتبارسنجی تمامی اطلاعات، قبل از درج در بانک اطلاعاتی
  • وجود ارتباط بین جداول بانک اطلاعاتی و یکپارچه سازی آن ها
  • امکان ویرایش یا حذف یک فاکتور با کاربری مدیران، بدون نیاز به خروج از نرم افزار
  • ثبت فایل پشتیبان اطلاعات بصورت دوره ای و با رمزنگاری روی داده ها و فایل پشتیبان
  • امکان تعریف کاربر به همراه دسترسی به تمامی گزینه های نرم افزار
  • ثبت تمامی رویدادها و فعالیت های کاربران
  • درج نام کاربری، زمان ایجاد و ویرایش تمامی رکوردهای ثبت شده در بانک اطلاعاتی
  • اعتبارسنجی تمامی اطلاعات، قبل از درج در بانک اطلاعاتی
  • وجود ارتباط بین جداول بانک اطلاعاتی و یکپارچه سازی آن ها
  • امکان ویرایش یا حذف یک فاکتور با کاربری مدیران، بدون نیاز به خروج از نرم افزار
  • ثبت فایل پشتیبان اطلاعات بصورت دوره ای و با رمزنگاری روی داده ها و فایل پشتیبان

نرم افزار رستورانی حامی برای تمامی اصناف

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *