راحت باشید، از ما بپرسید

سوالات متداول کاربران

ما در زمینه مورد سوال شما تخصص کافی را خواهیم داشت و بهترین پاسخ به سوال شما نزد ماست.

  • رزومه ای موفق
  • اطمینان خاطر
  • تنوع خدمات
  • تجربه و دانش

سوالات عمومی

سوالات متداول

هزینه

هزینه هر پروژه با توجه به وسعت و نیازسنجی ها متفاوت خواهد بود. برای استعلام هزینه ها با کارشناسان ما تماس گرفته یا با استفاده از بخش ارتباط با ما اطلاع تماس خود را ثبت کرده و منتظر تماس ما باشید.

زمان راه اندازی

زما ن راه اندازی با توجه به وسعت پروژه متفاوت خواهد بود از یک ساعت تا چند ماه.

نوع تجهیزات

نوع تجهیزات با توجه به هزینه در نظر گرفته شده و با توجه با شرایط کاری پیشبینی شده متفاوت خواهد بود

قرارداد پشتیبانی سخت افزار، نرم افزار و شبکه

بله یکی از خدمات قابل ارائه توسط اطلس سیستم عقد قرارداد پشتیبانی با شرکت ها ارگانها و کارخانجات میباشد.

سوالات فنی

سوالات متداول

کدام یک از تجهیزات مناسب تر هستند؟داخلی/ خارجی

ما پیشنهاد خود را با توجه به شرایط شما ارائه خواهیم کرد. فرم تماس با ما را تکمیل کرده و منتظر تماس ما باشید.

آموزش استفاده از سیستمها چگونه است؟

آموزش تمام سیستمهای ارائه شده توسط اطلس سیستم با کارشناسان ما میباشد.

آیا تجهیزات من قابل ارتقاع میباشد؟

تمامی تجهیزات قابلیت ارتقاع را خواهند داشت. اما صرفه اقتصادی و هدف از ارتقاع تعیین کننده میباشد.

میتوانم از تجهیزات موجود خود به منظور کاهش هزینه ها سیستم و اتوماسیون استفاده کنم؟

بله. هدف ما ارائه راهکار کاربردی و استاندارد با هزینه مناسب برای مشتریان خواهد بود.

آیا برای شغل من امکان سیستم سازی وجود دارد؟

بله تمامی مشاغل قابلیت بهره گیری از سیستمهای اتوماسیون، حسابداری و فروشگاهی را خواهند داشت.

از ما بپرسید

فرم تماس سریع